piątek, 23 lutego 2007

Targi Budowlane

Dziś załączam na bloga projekt ulotki który wykonałem na geografie ocena:6 pani była bardzo zdumiona i musiałem ja przekonywać ze to moja praca co też świadczyło o tym wiele sygnaturek jak podpisy pod zdjeciami czy podpis na pierwszej stronie. Oczywiście panią bardzo serdecznie pozdrawiam iż podałem namiary pani, na owego bloga gdzie też publikuje moją pracę specjalnie ze względu na panią.

(projekt ulotki na geografię)
Obok szkolnego projektu załączam zdjęcia które wykonałem modelkom z agencji Modusart, miałem zaszczyt towarzyszyć dziewczynom przy ich zleceniu jako hostessy, na targach budowlanych które się odbywały i odbywać będą dziś jutro i po jutrze w godzinach od 13 do17 w Drzonkowie.

(jedna z hal targów budowlanych w Drzonkowie)(hostessy z agencji modelek modusart)

1 komentarz:

  1. Ulotka na geografię bardzo ok, chociaż ma parę uchybień (m.in. tekst zbyt blisko ramek zdjęć), jednak mało ważnych. Podobuje się :]

    Natomiast zdjęcia z Drzonkowa... fatalne. Krzywe, nieostre i bez pomysłu ;/ No nie wystawiałbym ich na Twoim miejscu i tyle. Sam się zresztą spróbuj przypatrzeć ;/

    OdpowiedzUsuń