piątek, 2 marca 2007

Polska Wełna

impreza trwa

(widok z kamerki na budowę Fokus park'u)
Witam dziś się wybrałem w plener, zahaczyłem o palmiarnie, polską wełnę, park tysiącelia a i na gorącą czekoladę też znalazłem czas.

W okolicach palmiarni uchwyciłem stary budynek pewnie mieszkalny ale widać na nim brzemię historii, potem zajrzałem pod palmiarnie jak się mają sprawy na budowie kilka postów wcześniej załączyłem zdjęcie z początków rozbudowy palmiarni dziś załączam świeże zdjęcie, po drodze zajrzałem na budowę Fokus parku niestety do środka mnie nie wpuścili więc zajrzałem przez okno, ale można zajrzeć na budowę dzięki kamerze internetowej zawieszonej na kominie Polskiej Wełny zapraszam.
Kończąc moją wyprawę poszedłem do parku tysiąclecia ostatnio w gazecie był artykuł, iż tam jest masa wiewiórek, niestety jakoś nigdy nie mogę na żadną trafić.


(podoba mnie sie ten budynek, fany)
(rozbudowa palmiarni link do wcześniejszego zdjęcia "kliknij")(zdjęcie uzyskane techniką DRI - Dynamic Range Increase )(widok od strony stacji paliw do środka, "kamerka")(przemoknięty zdecydowałem się rozgrzać) (wszelkie informacje proszę kierować na adres zobl@gazeta.pl)

3 komentarze:

  1. jezeli przeczytales w lubuskiej, to zapewne chodzilo o nasz, krosnienski Park Tysiaclecia.. wiewiorek niczym mrowek, chetnie troche oddamy ;)

    pozdrowienia z Krosna Odrz.

    OdpowiedzUsuń
  2. ta..ja sie postaralam.. i mozliwe ze z sukcesem lol :))
    pieknie jest..:) zdjecia fajne... monolog the best:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety zdjęcia mi się nie podobają - zdecydowanie bardziej wolę Twoje prace studyjne.

    Jedynie pion z Polskiej Wełny jest w miarę fajny.

    Reszta za ciemna albo po prostu nie pasująca mi ;/ Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń