czwartek, 12 kwietnia 2007

Autoportret...

(do kompletu, Fotka.pl)
... reszta się nie liczy.

-ej powiedz, śni ci się coś?
-czasem.
-mi się często śni. czasem się te sny spełniają ale to nie są to sny z życzeniem, ale chyba prorocze no mniejsza w to, bo to nie ma powiązania z tym co mi sie śniło. Na wojnie żołnierzem byłem takiego snu jeszcze nie miałem, mam realne sny ale ten ból w tym śnie był tak realny, nie chodzi o rany fizyczne bo, kazdy wybuch, każde uderzenie kolby karabinu, po strzale było
odczuwalne na zranionym ramieniu, ale ten ból widoku umierającego kolegi z boju był jeszcze gorszy, takiej bajki jeszcze nie miałem(...)
-Mam pytanie (...) odpowiedz szczerze.
-ok
-Coś piłeś i się nie podzieliłeś?
-Trzeźwy jestem.
-no to stary... nieeezłe jazdy masz(...)


"Oasis - Wonderwall"

2 komentarze:

  1. Pirwsze rewelacja!!!! Ładny kształt ust:P lecz drugie jak dla mnie za jasne mniej swiatla!!!
    Pozdrawiam:)
    www.fotki84.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. mi osobiscie najbardziej podoba sie druga fotka -jednak:) co za spojrzenie:D wrauu...:)
    pozdraiwam
    AnneMarie

    OdpowiedzUsuń