piątek, 18 maja 2007

Artysta

Już jutro Max impreza:
"Portret Artysty" Wczoraj Odbył się koncert zespołu Kult oczywiście było ich więcej i mnie też na nich nie zabrakło. We środę czekałem na koncert Vavamuffin jakieś 6 godzin by móc 20 min porobić im zdjęcia, mieli lekką "Obsuwkę" i niestety musieli skończyć wcześniej, zaś podczas koncertu Kultu Pan Kazik "nas", pogonił "mam prośbę do fotografów stojących pod sceną, idźcie sobie już" ogólnie bachanalia były ciekawe trochę zmarzłem pod sceną i boli mnie gardło ale patrząc na zdjęcia opłacało się.
Serdecznie zapraszam do skromnej galerii z większa ilością zdjęć, więcej.







3 komentarze:

  1. szkoda ze nie idziesz kolorystycznie młody albo kolor albo CZ-Białe

    OdpowiedzUsuń
  2. eee dobre zdjęcia nie to co moje...:P

    OdpowiedzUsuń
  3. a co ma kolor?? w kolorystycznych jest cos fajnego a czarno bia le maja zawsze niepowtarzalny klimat;) ale ja sie nie znam moze, wkoncu tylko fotografii sie 4 lata uczyłam....
    Kazik z butelką wody- mój faworyt

    OdpowiedzUsuń