niedziela, 25 października 2009

GOSH


(Fotografia reklamowa Zielona Góra Thomas Zobl)

Mam na sprzedaż podkład oraz puder firmy GOSH.
Podkład nawilżający "LIGHT WEAR ALMOND 08" oraz SYPKI, naturalny puder mineralny " 14 WARM TAN".


Edit: Od niedawna można pobrać wersje beta programu Adobe Photoshop Lightroom 3 dzięki czemu przez pół roku będzie można korzystać z niej za darmo. Jest to wersja testowa i twórcy będą ją jeszcze poprawiać, a jest co ale o tym później.

Już dziś miałem przyjemność popracować z nowym wydaniem Lightroom'u i niestety jest trochę błędów albo po prostu mój komputer już do najmłodszych nie należy, ale pomińmy ten drugi fakt. Twórcy programu zmienili kilka funkcji na przykład usprawnili importowanie zdjęć oraz poprawili znacznie wygląd owej opcji w samym programie polepszyło się wyostrzanie zdjęć oraz redukcja szumów, dzięki nowym funkcjom można stworzyć całkiem ciekawe pokazy slajdów.

Dziś najbardziej przeszkadzała prędkość programu to, że jest strasznie wolny, jednak poprzednia wersja jest znacznie szybsza i sprawniejsza, podczas przeglądania zdjęć niektóre zdjęcia po prostu znikały, fizycznie były widocznie ale cała magia obrazu zamieniła się w szary kwadrat. Gdy próbowałem skasować zdjęcie program odmówił posłuszeństwa i stwierdził, ze dany plik nie może zostać skasowany. Na więcej błędów się nie natknąłem. Na szczęście trwają prace nad poprawieniem programu .

Dobrze, że to tylko wersja testowa i już niedługo zostanie zaktualizowana a Użytkownicy będą mogli cieszyć się kolejnym świetnym produktem Adobe.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz