czwartek, 24 sierpnia 2006

Jak już widać wróciłem z życiowej wyprawy, z kim? Każdy wie swoje, po co to nazywać, w Międzyzdrojach było całkiem fajnie, zaraz po wyjściu z pociągu było się zaczepianym przez ludzi czy nie potrzeba przypadkiem noclegów,




w drodze do miejsca docelowego kilka samochodów się zatrzymywało i proponowało nocleg. 25Zł za pokój pościel wspólna łazienka, oraz czajnik całkiem nieźle,,, Najważniejsze ze pogoda dopisała był jeden dzień, gdy było zachmurzenie pełne, ale przynajmniej był pretekst by zwiedzić muzeum i park narodowy, w którym są umieszczone dziki, żubry, jelenie, sarny, orły. Zwierzęta uratowane i/lub takie, które nie przeżyłyby w naturalnych warunkach. Oczywiście dni słoneczne leżało się plackiem na plaży a pod wieczór trzeba było rozruszać kości, Napełnić brzuszek a pod wieczór go zalać.



poniedziałek wieczór wróciłem a jutro wieczór już wyjeżdżam na mistrzostwa „Świata” w strzelaniu z wiatrówek http://www.pfta.pl, nie byle, jakich ale najtańsza kosztuje około 10 tyś. Sam pobyt tam szarego człowieka kosztuje sporo pieniędzy każda konkurencja kosztuje minimum 60Euro. Będą brali udział ludzie z całego świata osoby z południowej Afryki z Ameryki, Anglii, Azji i ja. Zostałem zaproszony przez osobę, która na ten turniej się wybiera i potrzebuje fotografa, ponieważ sama bierze udział i nie będzie miała, kiedy robić zdjęcia, wiec mam opłacony nocleg dojazd pożywienie i sympatyczny klimat zapowiadają się 3-4 piękne dni. Oczywiście postaram się przywieść przyzwoite zdjęcia, którymi będę mógł się podzielić z wami.


Projekt, układu zdjęć, jakie będą wisieć w restauracji „Skandal” już jest gotowy przedstawiam na zdjęciu jak tylko wrócę z wyjazdu zdjęcia będą widnieć w restauracji, Do której serdecznie zapraszam. Jak zawsze również zapraszam do odwiedzania mojej strony www.ThomasGalery.prv.pl



Photos By Thomas Zobl and Ćma

1 komentarz: