czwartek, 10 sierpnia 2006

Wydarzenia

Się działo ostatnio najpierw do rodziny dołączył nowy członek NIKON AF NIKOR 70-300mm 1:4-5.6 G bardzo przydatne urządzenie można nim robić całkiem ciekawe zbliżenia. A sąsiadki już się przestały przebierać w swoich pokojach (taki żart).

Dzień później wstałem o godzinie 4 rano i wyruszyłem nad Odrę jakieś 6km rowerkiem usiadłem sobie nad wodą i czekałem na to aż słońce obudzi się do życia, z tych narodzin wyszła min. To zdjęcie:

Zatem dziś od samego rana wziąłem się za pusty garaż, w którym stoi nieużywany stół pingpongowy i zamieniłem to pomieszczenie w Studio fotograficzne, do którego zaprosiłem kolegę, który potrzebuje zdjęć do Agencji Modeli Z tego spotkania wyszło miedzy innymi takie zdjęcie:






Więcej zdjęć na mojej stronie internetowej, na którą serdecznie zapraszam.

1 komentarz:

  1. Fotka wschodu słońca byłaby świetna, gdyby nie... przechył:| wyprostuj ją koniecznie, bo tak to na tej rzece można na nartach wopdnych bez motorówki zasuwać ;)

    OdpowiedzUsuń