czwartek, 31 sierpnia 2006

Premiera

30 sierpnia godzina 16 spotkanie przy fontannach na placu bohaterów Westerplatte. Dokładniej Zlot Użytkowników Digart.pl wszyscy się świetnie bawili do godziny około 20 wspaniały klimat wspaniałe towarzystwo kto to ominą niech żałuje! I ja… żałuje! Zostałem poproszony o towarzyszenie do Berlina jako tłumacz ze sprzedawcami handlującymi bronią szkoda było by odmówić znajomemu prowadził nas system nawigacyjny, który co 30sek klepał jadaczką i bardzo denerwował pasażerów w samym Berlinie można było nacieszyć oka architekturą oraz drogami zaplanowane miałem ze jak wrócę Kolo 19 powieszę w restauracji moje obrazy jak zaplanowane zdjęcia są gotowe w antyramy są włożone tylko powiesić, lecz wróciłem Kolo 22 i nie miałem już siły na nic! Dopiero dziś rano koło 12 z pomocą pewnej damy sprawnie i szybko Zdjęcia zawisły na ścianach w restauracji, do której serdecznie zapraszam.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz